TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Napędzane emocjami autor:
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • 9,90 zł
  • 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • 6,90
  • 9,90

Napędzane emocjami

Językowa kreacja marki
Wersja papierowa
Redakcja: Fillip Grażyna
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
ISBN: 978-83-7996-592-2
Liczba stron: 239
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wydanie: 2018 r.
Język: polski

Dostępność: aktualnie niedostępny
44,00 zł 39,60 zł
Powiadom, gdy będzie dostępny
 
Powiadomienie o dostępności towaru
Obrazek ochronny
 

SPIS TREŚCI

Przedsłowie Małgorzaty Kity: Kiedy samochód przestał być tylko samochodem… Lingwistyczne odczytanie tekstów z zakresu brandingu motoryzacyjnego

Wprowadzenie do Motion & Emotion

Rozdział 1. Prasa branżowa w strategii kreowania marki

Rozdział 2. Elitarna egalitarność. Do kogo adresowane są teksty w motoryzacyjnej prasie branżowej

Rozdział 3. Lew na maskach peugeotów. Logo marki jest jak kod DNA

Rozdział 4. „Żywią się środkami językowymi wszystkich odmian polszczyzny”. O wielogłosowości w prasie branżowej

Rozdział 5. Nazwa kreuje markę. O nazwach modeli Volkswagena

Rozdział 6. „Pierworodny syn nowej rodziny Volkswagena”. O personifikacji w brandingu

Rozdział 7. Dopamina i system opioidowy. Radość na usługach brandingu

Rozdział 8. Dotknij, poczuj i kup. Językowe konkretyzacje haptyki w magazynach motoryzacyjnych

Na zakończenie
Bibliografia
Summary. Powered by Emotions. Linguistic Brand Creation

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia Internetowa "ATLAS" akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier